معرفی کتاب میزبانی از بهشت

معرفی کتاب
این کتاب ماجرای بازدید رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۷۶ از خانواده چند شهید در مشهد را بازگو می‌کند. در این کتاب آمده است: «رهبر انقلاب به خانه پنج خانواده از حق‌داران انقلاب می‌روند، که فرزندانشان را بر سر این حمایت اهدا کرده‌اند. آن گوهر نابی که به دست صـهبا رسید، برخی از اطلاعات مربوط به این پنج دیدار است. همین اطلاعات اولیه، مدهوش‌کننده بودند. هر دیداری به فراخور شرایط خانواده و شهدایشان، نمک خاص و نکته‌های زیبای خودش را داشت.
در چند سفر استانی اخیر حضرت آیـت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، یکی از جذاب‌ترین و زیباترین اتفاقات، بازدیدهای ایشان از خانواده‌های شهدا بود که معمولاً به‌شکل حاشیه‌نویسی در فضای مجازی یا پخش فیلم‌هایی از صدا و سیما، منعکس می‌شد. همین چند فراز، نشان می‌داد که این دیدارها چقدر جالب و پرنکته بوده‌اند. این مختصرِ منتشر شده، پیوند زیبایی بین بدنه عادی جامعه و حضرت آقا و شهدا ایجاد می‌کرد. این کتاب پنج روایت از دیدار آقا با خانواده‌های شهدا در محدوده خیابانِ ابوذر مشهد، در محله احمدآباد، در شبِ جمعه ۱۳۷۶/۱/۷ است که هر کدام از یک زاویه دید و از جایی وارد داستان شهدای خانواده و دیدار حضرت آقا با آنها می‌شود. سعی شده در مورد دیدار، تمام آنچه در آن حدود پانزده دقیقه گذشته، کاملاً بازگو شود. در هر پنج روایت، متن صحبت‌های حضرت آقا در منزل شهدا، عیناً نقل شده و با رنگ متفاوت قلم، از باقی متن متمایز شده‌است
حاصل کار، این کتاب است با پنج روایت که هر کدام از یک زاویه دید و از جایی وارد داستان شهدای خانواده و دیدار حضرت آقا با آنها می‌شود. سعی شده در مورد دیدار، تمام آنچه در آن حدود پانزده دقیقه گذشته، کاملاً بازگو شود. این شهدا آنقدر بزرگوار بوده‌اند که می‌شود کتاب‌های مستقلی در مورد زندگی و شهادت هر کدام از آنها نوشت. اما هدف این نوشته، روایت دیدار حضرت آقا با خانواده‌های آنها است و لذا فقط در حد لازم، از شهدا گفته شده است که به درک فضای خانواده و دیدار کمک کند. در هر پنج روایت، متن صحبت‌های حضرت آقا در منزل شهدا، عیناً نقل شده و با رنگ متفاوت قلم، از باقی متن متمایز شده‌است.»