وصیت نامه شهید محمد خسروی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

*قل ان صلوتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین*

?خداوندا بسوی تو می آیم اما با دست خالی یا که پر اما پر از اعمال زشت و ناپسند و پوچ و کردار های زشتم رخت دنیای هستی بربندم با چشمان گریان از اشک خون و با دل شکسته و نالان وبا قلبی خاموش و تاریک از ظلمت گناه قسم میدهم شما را ای یاران مرا که یارای یاری نیست یاری کنید ای یاران ?

??پس از تقدیم عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم که همیشه در سایه ایزد منان باشید پدر و مادر عزیزم با سپاس فراوان از شما تشکر میکنم و با کمال پوزش از شما میخواهم که مرا بخاطر زحمات طاقت فرسا ۱۹ ساله ایکه بخاطر من متحمل شده اید ببخشید و از فرزندتان راضی باشید امید است که خداوند بر صبر و استقامت شما بیفزاید. ??

?پدر و مادرعزیزم چون مکتب ما اسلام و رهبرم خمینی روح خداست و رهبرم فرمود چشم امید من به شما جوانان است و خودم احساس کردم که برای یاری دینم و میهنم عازم این دیار شوم تا جان ناقابلم را فدای دینم کنم و اگر خدا خواست و شهید شدم و جنازه ام به دست شما رسید در قهرود به خاک بسپارید و اگر به دستتان نرسید هیچ ناراحت نباشید و بخاطر مرگ من هیچ گریه نکنید بلکه جشن بگیرید ضمنا مقداری پول که عمویم ( صفر ) در جریان است که از این موجودی مبلغ سه هزار تومان بابت خمس بدهکارم پرداخت کنید و خرج کفن و دفنم را از همین موجودی بردارید و اگر از این مبلغ اضافه آمد آن را در راه کمک به جنگ زدگان بدهند. ?

⚪️پیروز و موفق باشید خداوند همه شما را یاری کند و هرچه زودتر انقلابمان به جهان صادر شود و زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود. ⚪️

▪️میروم تا نهضت عدل و شرف برپا کنم

بهترین برنامه ام در کربلا اجرا کنم

میروم تا در ره دینداری نسل جوان

خون خود را رایگان بین شما اهدا کنم

میروم تا با خون خود بحری بسازم موج خیز

خویشتن را کشتی دامان این دریا کنم

کاخ استبداد ظالم چونکه که از بن بر کنم

تشنه لب جان میدهم تا کاخ دین برپا کنم

بفرمان حقیقت میروم در قبر با شادی

که تا بیرون کشم از قعر ظلمت نقش آزادی

ما راه یاران میرویم یاران پس از ما راه ما

بدبخت آنکه راه را بر کاروانی ها گرفت

والسلام خدانگهدار